8. lend

Koht: Kuusiku lennuväli
Aeg: 2010-06-26
Kestvus: 1 tund
Teekond: Lend – 2010-06-26

Kommentaarid:
Kogu päeva puhus puhanguline tuul, mis õhtuks hakkas siiski vaibuma. Umbes kaks tundi enne loojangut olid tingimused juba päris head ja oli kindel otsus, et lähen teen oma selle aastase esimese ringi ära.

Varustuse üle vaatamisel selgus, et üks väljalasketorustiku detaile koos hoidev neet oli kadunud ning teine pooleldi lahti. Samas ülejäänud needid olid alles ja hoidsid piisavalt hästi kogu värki koos. Järgmiseks sai küünal käivitamisel ära uputatud ning oli vaja kuivatamiseks maha keerata. Loomulikult ei olnud mul selleks vajalikke vahendeid, aga kõik läks siiski hästi, sest ühel lennuväljal olnud langevarjuril oli lausa küünlavõti olemas!

Selleks ajaks, kui hädad lõpuks lahendatud said, oli ka tuul peaaegu vaibunud ja paras aeg lendu minna. Esimesel stardikatsel vajus vari paremale ära ja jäi poolikuks. Järgmisel korral õnnestus kõik ja olingi õhus.

Mõni hetk hiljem avastasin, et olin kiivril rihma kinnitamata jätnud ja üles vaadates tahtis tuul seda mul peast ära kiskuda. Kuidagi sain ühe käega siiski rihma kinnitatud ja ülejäänud aeg oli puhas rõõm.

Põllud

Selle suve esimene tund aega õhus seega veedetud ja meelde tuletatud, miks peaks tihedamini lendamas käima!

3. juulil 2010 toimub Rapla lennuväljal lennupiknik. Saab uudistada lennukeid, koptereid ja muid lennuvahendeid. Lisaks saab teha ka langevarju tandemhüppeid. Täpsem info Rapla lennuvälja kodulehel.

Kommentaarid
Mina

Lennuaparaadil, olgu see lennuk või ükskõik missugune lennuaparaat, ei tohi olla puudu ühtegi detaili või kinnitusvahendit ( needid, poldid, vindid, mutrid). Ja kui juba kuskilt mõni detail kinnitusest loksub, siis tuleb see kohe uuesti kinnitada. Ja kindlasti tuleb teha kindlaks põhjus miks näiteks see neet oli ära kadunud ja teine loksus.
Kindlasti ei oleks tohtinud sellise masinaga lendama minna.
Varem või hiljam tasub selline lohakus ja laiskusrängalt kätte.

Lisa kommentaar »